Skip to main content

Junior Financieel Talent

Ben jij het allround financiële talent die houdt van afwisseling en graag wil leren? Wil je ook werken bij een bedrijf dat wordt gedreven door een passie voor innovatie en met veel ruimte voor eigen ontwikkeling? Dan komen we graag met je in contact!

  • Gedreven teams van bouw- én installatiecollega’s
  • Een prettige informele werksfeer
  • De sterke wil om stééds beter te worden
Neem contact op

Belangrijke rol in de financiële administratie

Als nieuwste lid van onze financiële administratie heb je een veelzijdige en uitdagende baan. Je komt in een gedreven en innovatief financieel team terecht, dat bestaat uit meerdere projectcontrollers en wordt aangestuurd door de Group Controller. Jij bent samen met de Financieel controller het gezicht van de financiële administratie van de vestiging in Rotterdam.

Digitaal werken

In deze rol heb je een afwisselend takenpakket. Je belangrijkste taken zijn het ondersteunen van de financieel controller op het gebied van projectcontrolling, de inrichting van het ERP-systeem en diverse administratieve werkzaamheden. Op deze manier kun je veel leren en doorgroeien naar zelfstandigheid. Daarnaast vervul je een belangrijke rol als financiële vraagbaak voor de collega’s, waardoor elke dag weer dynamisch is.

Onze financiële administratie wordt gekenmerkt door haar digitale inslag. Zo is de facturenstroom volledig digitaal en zijn we druk bezig om real-time dashboards te bouwen. Daarnaast is het een zeer platte organisatie met korte lijnen. Er is veel ruimte voor eigen inbreng, maar ook professionele begeleiding vanuit het team. Kortom een ideale situatie en volop ruimte om je verder te ontwikkelen.

Wat je gaat doen

Administratieve werkzaamheden

Het verzorgen van de inkoopadministratie en crediteurenbeheer. Meedenken in mogelijke automatiseringskansen. Het maken van diverse boekingen binnen de grootboekadministratie.

Vraagbaak

Je bent de vraagbaak voor collega’s voor alles wat met de administratie te maken heeft.

EPR systeem

Het inrichten van het ERP systeem voor nieuwe projecten en het beheren van de ERP omgeving.

Financial accounting

Controle van het grootboek, boeken van de banken en loonjournaalposten.

Project controlling

Meehelpen aan het bewaken van juist contractbeheer, ondersteunen bij de voorbereiding van directie overleggen, het tijdig aanleveren van gegevens vanuit diverse onderaannemers. Verwerken van begrotingen binnen het ERP systeem.

Wat wij bieden

Informele sfeer

Natuurlijk bieden wij goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, maar wij onderscheiden ons door de flexibiliteit, vrijheid en een informele sfeer;

Team

Er staat een professioneel, gezellig en gedreven team op je te wachten, die graag interdisciplinair met je samenwerkt;

Ontwikkelingsmogelijkheden

Scholing en opleiding zijn ontzettend belangrijk bij BINX en we investeren graag in jouw ontwikkeling;

Permanente uitbreiding

We zijn op zoek naar permanente uitbreiding van ons team, na het eerste contract krijg je bij goed functioneren een vaste aanstelling.

Wat wij vragen

Ervaring

Een afgeronde MBO/HBO opleiding in de richting van bedrijfsadministratie of vergelijkbare opleiding.

Samen naar de top

Enthousiasme en de wil om jezelf en de organisatie te verbeteren is een must!

Begin carrière

Het is geen probleem als je nog aan het begin van je carrière staat, dit kan juist een mooi startpunt zijn!

Beschikbaarheid

Je bent 32 tot 40 uur in de week beschikbaar.

Analytisch

Je analytische vaardigheden zijn sterk ontwikkeld en je bent kritisch.

Type

Type: Gedreven, proactief, nieuwsgierig, maar bovenal secuur met oog voor detail.

BINX Smartility is het integrale bouw én installatiebedrijf, samen gaan wij elke uitdaging aan en versterken wij elkaar. BINX richt zich met name op de UAV-GC markt, hierbij ontwerpen, realiseren en onderhouden wij uitdagende utiliteitsprojecten. Hierbij zijn wij dus verantwoordelijk voor zowel het bouwkundige als het installatie gedeelte, écht integraal samenwerken is waar wij voor staan. Bij BINX is veel ruimte en aandacht voor innovatie en (proces)verbetering. Samen slimme (technische) oplossingen creëren en uitvoeren is onze passie. Dit resulteert in een omzet van 70 miljoen in 2022 en een meer dan gemiddelde winstgevendheid. Dit doen we samen met meer dan 100 collega’s. Groot genoeg om samen alle uitdagende integrale projecten te doen en tegelijk klein genoeg om flexibel en persoonlijk te blijven.

Naast de prachtige projecten die wij realiseren, onderscheiden wij ons door onze bedrijfscultuur. Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door: gezien worden als collega, plezier hebben en volop ruimte krijgen voor je eigen ontwikkeling. Onze kernwaarden zijn dan ook écht samenwerken, innovatie en kwaliteit. Eigen initiatief en nieuwe mogelijkheden zoeken wordt bij ons erg gewaardeerd. Een prettige informele werksfeer wordt bij ons gecombineerd met een gezonde dosis uitdaging. Eigenaarschap wordt verwacht, maar daarvoor krijg je veel vrijheid en vertrouwen terug. De juiste combinatie om je verder te ontwikkelen en samen mooie prestaties neer te zetten.

Vandaar dat we in 2019 zijn uitgeroepen tot winnaar van de Cobouw Award ‘beste werkgever’.

Jouw collega’s

BINX CV Bart de G

Bart, Kostendeskundige

“Mijn doel is om vanaf de eerste fase met collega’s naar een mooi resultaat toe te weken. Zowel op het gebied van kosten als op het maken van planning. “

BINX CV Bart W

Bart, Calculator

“Het allerleukste aan deze baan is om verliefd te worden op een project en dan samen de klus te scoren. Je bent eigenlijk de eerste estafette loper, maar je doet het dus wel echt als team. “

Geïnteresseerd?

Als financieel talent bij BINX krijg je een baan met veel afwisseling in een integrale organisatie. Pas jij binnen deze innovatieve, kwaliteitsgerichte en samenwerkingsgerichte organisatie? Neem dan snel contact op met Ruth Feenstra via 06-40563496 of reageer via de website.

Ruth Feenstra Personeel en Organisatie BINX Smartility

Ruth Feenstra

Personeel & Organisatie

06 40 56 34 96